Polski
Gamereactor
zapowiedzi
King of Meat
Featured: Gamescom 2024 Coverage

Zapowiedź King of Meat: Total Wipeout spotyka się z Little Big Planet

Glowmade nadaje fantasy chaotycznej akcji teleturniejowej w tym bezproblemowo zabawnym tytule kooperacyjnym.

Pod koniec lipca miałem ten luksus, że pojechałem do Londynu, aby sprawdzić niezapowiedzianą grę wydaną przez Amazon. Poza tym, że wiedziałem, że pochodzi od niezależnego zespołu Glowmade, dewelopera składającego się z byłych weteranów Lionhead i Media Molecule, byłem całkowicie nieświadomy, o co chodzi. Wkrótce jednak się to zmieniło, gdy na scenę wkroczył szef studia Jonny Hopper i zaprezentował King of Meat.

Krótko mówiąc, King of Meat jest ukochanym dzieckiem Total Wipeout i Little Big Planet. Jest to kooperacyjna bijatyka akcji, w której zadaniem zespołu graczy jest dotarcie do końca poziomu pełnego wrogów, zagrożeń środowiskowych, zagadek i sekcji platformowych, który został stworzony przez samych Glowmade lub członka społeczności, który ma dostęp do tych samych narzędzi do budowania poziomów. Główna różnica między King of Meat a powiedzmy Dreams lub Meet Your Maker polega na tym, że wszystko rozgrywa się w fikcyjnym i chaotycznym teleturnieju telewizyjnym, stąd porównania Total Wipeout lub nawet Takeshi's Castle.

King of Meat
King of MeatKing of MeatKing of Meat
King of MeatKing of Meat
To jest reklama:

Nie trzeba dodawać, że jest to gra, w której chodzi o współpracę ze znajomymi i po prostu przyjęcie chaosu. Nie jest to szczególnie trudne, jest bardzo łatwe do zdobycia i grania, a także brakuje w niej stresu związanego ze spotkaniami na czas i tym podobnymi. King of Meat polega po prostu na załadowaniu poziomu i zobaczeniu, jak możesz dotrzeć do końca w najbardziej stylowy sposób, utrzymując mnożnik, który dyktuje, jak tłum reaguje na twój występ, a wszystko po to, aby wygenerować jak najwięcej punktów, zbierając skarby i kosztowności, które są rozrzucone po mapie w oczywistych lub ukrytych, zniszczalnych skrzyniach, beczki i skrzynie. Nie ma poważnej kary za śmierć lub upadek, co oznacza, że możesz się trochę zabawić i trollować swoich znajomych, aktywując pułapki, aby wystrzelić ich na zgubę lub zamiast tego używając swoich umiejętności Glory Moves, aby wyrzucić ich do stratosfery. W efekcie, jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak wyglądałoby Fall Guys bez paniki i dreszczyku emocji związanego z pogonią za zwycięstwem Crowns, to King of Meat jest całkiem dobrym przykładem.

Chociaż sama rozgrywka jest prosta, jest w niej wiele interesujących elementów i mechanik, które utrzymują świeżość. Pomiędzy skakaniem i wykonywaniem małego ruchu w powietrzu, aby wydłużyć dystans skoku, po machanie brzuchem, możliwość chwytania i rzucania przedmiotami (nawet eksplodującymi beczkami) i polowanie na bardzo dobrze ukryte sekrety, King of Meat to coś więcej niż tylko ładowanie poziomu, rozbijanie skrzyń, przecinanie wrogów i dotarcie do końca z najlepszym możliwym wynikiem. I w tym miejscu do równania wchodzi obszar centrum Ironlaw Plaza.

Jeśli grałeś w Splatoon, będziesz bardzo dobrze zaznajomiony z tym centrum, ponieważ oprócz tego, że służy jako centrum społecznościowe, jest ono również domem dla różnych korporacyjnych sprzedawców, którzy pozwalają rozwijać swoją postać, zdobywając nową broń, potężne Glory Moves, kosmetyki, tymczasowe atuty, które pomogą ci podczas poziomu, i służy jako miejsce, w którym możesz oddać różne wyzwania, aby zarobić walutę w grze, którą można wydać na wiele z nich Obszary. Podczas tej wczesnej sesji przedpremierowej miałem okazję zobaczyć, jak działa kilku różnych sprzedawców i elementów personalizacji graczy, ale to utorowało drogę do przetestowania dwóch bardzo różnych opcji broni (każda z nich ma własne łańcuchy ataków) i zmiany wyglądu mojej postaci poprzez majstrowanie przy pakiecie kosmetycznym.

Personalizacja jest bez wątpienia jednym z najmocniejszych elementów King of Meat, ponieważ pozwala naprawdę wyrazić siebie bez zamykania się w bardziej sztywnych ograniczeniach niektórych innych tytułów dla wielu graczy. Ponownie, jest to jak Little Big Planet, ponieważ możesz zmieniać nakrycia głowy, koszulki, spodnie, buty, skórki broni, dodawać dekoracje w dowolnym miejscu za pomocą narzędzia do umieszczania, nakładać naklejki i tak dalej. Fakt, że możesz odblokować szeroką gamę kosmetycznego sprzętu, po prostu grając w grę i wykonując wyzwania i zlecenia, sprawia, że dreszczyk emocji związany z personalizacją postaci jest jeszcze bardziej fascynujący w sposób, w jaki zwykłe wydawanie pieniędzy na sprzęt premium nigdy nie jest w stanie.

To jest reklama:
King of Meat
Ironlaw Plaza: siedziba korporacji Króla Mięsa.
King of MeatKing of MeatKing of Meat
King of MeatKing of MeatKing of Meat
King of MeatKing of MeatKing of Meat

Jednym z innych, bardziej interesujących elementów King of Meat jest również sposób, w jaki rzuca wyzwanie graczowi. Tak, głównym celem jest po prostu dotarcie do końca poziomu, ale jeśli zrobisz to, gromadząc wynik, który jest lepszy niż to, co udaje się osiągnąć innym członkom społeczności, otrzymasz również dodatkowe nagrody, które umożliwiają jeszcze więcej opcji dostosowywania. To wspaniałe uczucie, że łączysz się jako drużyna i zdobywasz nieuchwytny złoty medal, ponieważ utrzymywałeś wysoki wskaźnik hype'u tłumu, znalazłeś każdy sekret i zakamarek i pokonałeś każdego wroga po drodze. King of Meat naprawdę nie tęskni za żadnym rytmem pod tym względem.

Ale tu jest haczyk - i możecie nazwać mnie pesymistą, jeśli chodzi o pójście w tym kierunku, ale wydaje się, że jest to bardzo powszechny trend w obecnej erze sektora gier - ostatnio pojawiło się wiele innych gier wieloosobowych, które debiutują ze świetnymi i fascynującymi pomysłami, a potem po prostu nie utrzymują bazy graczy i z czasem znikają. Niezależnie od tego, czy jest to Rocket Arena, Knockout City, Hyper Scape, Roller Champions, Dreams, lista jest długa. Naprawdę, naprawdę mam nadzieję, że King of Meat podąży trajektorią Fall Guys, a nie kilkoma z tych innych, szczerze mówiąc, genialnych pomysłów, ale prawda jest taka, że tylko społeczność może określić, czy gra taka jak ta jest sukcesem, czy nie, a społeczność była trudna do przewidzenia bestią w ciągu ostatnich kilku lat.

King of MeatKing of Meat
King of MeatKing of Meat
Kilka przykładów systemu budowania poziomów, których nie udało mi się przetestować podczas tej sesji zapoznawczej.
King of MeatKing of Meat
Więcej przykładów budowania poziomów tworzonych przez użytkowników.

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że projekt Glowmade będzie się rozwijał i odniesie sukces, ponieważ w tej grze jest coś tak łatwego i zabawnego, że po prostu działa. Jest zabawna dla wszystkich grup wiekowych, grywalna dla wszystkich grup wiekowych, a dzięki projektowi generowanemu przez użytkowników z pakietem do budowy poziomów (którego nie udało mi się przepuścić przez dzwonek) ma prawie nieskończony potencjał zawartości. Miejmy nadzieję, że to wystarczy, aby za kilka lat King of Meat pozostał ulubieńcem wielu.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości