Polski
Gamereactor
zapowiedzi
F1 25

F1 25 Praktyczny podgląd: Punkt hamowania powraca i jest lepszy niż kiedykolwiek

Czas skupić się na być może najbardziej oczekiwanej części tegorocznej edycji wyścigów.

HQ

Napisałem już dwie zapowiedzi na temat F1 25, skupiając się na ulepszeniach kariery i mojego zespołu, a następnie na zmianach rok do roku, ale szczerze mówiąc, to właśnie o tym naprawdę nie mogę się doczekać, aby wam opowiedzieć. Podczas gdy ulepszona jazda jest ważna, a kilka poprawek po stronie kampanii w grze jest warte odnotowania, Braking Point stało się w zasadzie miejscem, w którym trzeba być i o czym rozmawia się w nowych grach F1. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj jest to część gry, która zmienia się najbardziej za każdym razem, gdy się pojawia. W przypadku F1 25 jest to absolutnie prawdą i jest na dobrej drodze, aby stać się najlepszym rozdziałem Braking Point do tej pory.

HQ

Dla każdego, kto zastanawia się, dlaczego Braking Point pojawia się wtedy, kiedy to się dzieje, rozdział narracyjny serii jest powiązany z częściami co roku i prowadzony przez dyrektora kreatywnego Gavina Coopera. To dlatego nie było go w F1 24 i prawdopodobnie nie będzie go w F1 26, gdy dojdziemy do tego punktu. Ale dobrą wiadomością jest to, że odstęp między nowymi rozdziałami Braking Point oznacza, że kiedy wraca, zwykle ma interesujące tematy do rozmowy i tak jest również w tym przypadku.

Tegoroczna historia, znana jako Braking Point 3, opiera się na ostatnim rozdziale, w którym Konnersport dalej przesuwa się w górę stawki i teraz zajmuje miejsce wśród najlepszych w świecie F1. Pierwsza historia dotyczyła rywalizacji na końcu stawki w słabszym zespole, druga widziała, jak walczą w środku stawki, a teraz mają bardzo sprawny samochód, który możeRed Bull walczyć o tytuł w walce o tytuł. I o tym właśnie jest ta historia, o tym, jakKonnersport nadzieję na tytuł, a jednocześnie radzimy sobie z wyzwaniem, jakie wiąże się z dwoma utalentowanymi kierowcami, którzy chcą zapisać się w historii F1.

To jest reklama:

Niegdyś antagonista Devon Butler jest teraz bardziej obecny jako trener, podczas gdy Aiden Jackson działa jako kierowca Konnersport u boku wschodzącego talentu Callie Mayer. Casper Akkerman pozostaje szefem zespołu, a jako gracz musisz przeskakiwać między dwoma kierowcami a Akkermanem, wypełniając po drodze różne obowiązki. Może to być bardziej skoncentrowane na biznesie i zespole, na przykład przyjmowanie lub radzenie sobie z możliwościami sponsoringu jako Akkerman, przy jednoczesnej ochronie zespołu przed kaprysami nowego właściciela. Jako Jackson i Mayer, chodzi o to, aby udowodnić swoje umiejętności na torze i chociaż czasami jest to liniowe i oskryptowane - na przykład prosząc cię o wygranie wyścigu jako Mayer - czasami musisz wybrać, kogo chcesz prowadzić jak teraz, a to prowadzi historię Braking Point w dół rozgałęziającej się ścieżki do jednego z kilku zakończeń. To interesująca dynamika, która pozwala graczowi wywrzeć większy wpływ na fabułę i po prostu to pochwalam.

F1 25
F1 25F1 25

Jeśli chodzi o rzeczywistą rozgrywkę, jest to bardzo podobne do poprzedniego. Na kilka okrążeń wyścigu otrzymasz kontrolę nad samochodem i zostaniesz poproszony o zwycięstwo lub osiągnięcie określonej pozycji, zanim zostanie pokazana flaga w szachownicę. Cokolwiek mniej niż sukces i będziesz musiał powtórzyć ten rozdział. Jedna z głównych różnic opiera się na tym, do czego nawiązałem w mojej pierwszej zapowiedzi, w tym, że zajęcia przed i po wyścigu są teraz bardziej wciągające i mniej osobliwe, a rozmowy kwalifikacyjne wydają się mniej niezręczne i wymuszone.

To jest reklama:

Obszarem, w którym zauważyłem największą zmianę, były przerywniki filmowe, ponieważ pozostawienie PS4 i Xbox One oznacza, że Codemasters było w stanie wykorzystać technologię ulepszania twarzy Nvidii, taką jak audio2face, która dokładniej generuje mimikę twarzy w zależności od dźwięku i dialogów postaci. To, co to prezentuje, to przerywniki filmowe, które są szczerze mówiąc oszałamiające i jedne z najlepszych, jakie widziałem od dłuższego czasu. Są one o tyle lepszej jakości, że kiedy gra przenosi się na postacie w trakcie rozgrywki, np. we wspomnianych wywiadach, postacie wydają się upiorne i trochę przerażające. Tak naprawdę nie różnią się one niczym od wcześniejszych, ale w porównaniu z przerywnikami filmowymi Braking Point, cóż... Jest noc i dzień.

F1 25

Jeśli weźmiesz pod uwagę, że Braking Point może teraz bezpośrednio zasilać Career Mode, umożliwiając kontynuowanie podróży z Konnersport przez kolejne 10 sezonów dynamicznej akcji, naprawdę nie ma wiele więcej do powiedzenia na temat tego trybu poza tym, że powinien to być twój pierwszy przystanek po uruchomieniu F1 25 pod koniec maja. I że prawdopodobnie będzie to część gry, która najbardziej utkwiła Ci w pamięci w następnym czasie. Może Codemasters powinien włożyć więcej swoich jaj do koszyka Braking Point...?

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości